udgangspunkt helt i toppen

G

Guest

jeg har lavet et program jeg senere har kludret i måske,; men maskinen forstå alligevel ikke programmet så jeg kan ikke se resultatet det har en høj værdi, har jeg regnet ud, så jeg kan ikke bare demonstrere det for enhver af den gode grund at det er mit livs arbejde jeg ikke vil midste på eller tjene mindre af af konkurencehensyn og jeg vil gerne selv have æren, jeg vil gerne have hjælp disse ting, hvis det kan lade sig gøre. Når resultatet viser sig kan man se værdien af projectet so er den værdi jeg gerne vil sælge programmet for
 
G

Guest

----- dagen program skrev: -----

jeg har lavet et program jeg senere har kludret i måske,; men maskinen forstå alligevel ikke programmet så jeg kan ikke se resultatet det har en høj værdi, har jeg regnet ud, så jeg kan ikke bare demonstrere det for enhver af den gode grund at det er mit livs arbejde jeg ikke vil midste på eller tjene mindre af af konkurencehensyn og jeg vil gerne betale med et eller andet som tak for hjælpen svarende til normal betaling for normal hjælp eller som det vil blive til som materiale og jeg vil leverer mit stof som betaling hvis det er det der ønskes og jeg vil for det ære der ligger i at fuldbyrde det af det stof der ikke er resultat indnu eller hen af vejen der svare til lige stor besværlighed for mig som istedet for så æren er helt på min side men kan bytte med andet materiale der skal gøres færdigt feks af mig og for det start stof betaler jeg for det beregnede forhold i project iforhold til mig blandt andet eller eks eller begge dele eller blandet og startmaterialet jeg leverer for værdien modtager jeg på en eller en anden må¨de en eller anden form for betaling og jeg leverer også gerne løbende for at få leveret mod færdigørelse eller for færdiggørelse af det ønskede resultat det stof der er resultatet i sidste ende eller eller begge dele eller blandet af det der er nået af det der målet som er det færdige resultat hvis der er kommet så langt eller jeg betaler med eller anden form med et eller andet for det stof jeg for leveret mod at jeg for noget for mit stof som jeg leverer som kan være stof som startsted til det der blir resultatet som jeg også kan leverer for disse (det jeg leverer og det resultat som er resulteret i af færdiggørelsen som altså er målet der hvis det er mindre så er det jeg leverer som det startsted der er det punkt hvor stoffet er nådet til mod målet som er resultatetog jeg vil gerne selv have æren, jeg vil gerne have hjælp disse ting, hvis det kan lade sig gøre. Når resultatet viser sig kan man se værdien af projectet so er den værdi jeg gerne vil sælge programmet for
 

Ask a Question

Want to reply to this thread or ask your own question?

You'll need to choose a username for the site, which only take a couple of moments. After that, you can post your question and our members will help you out.

Ask a Question

Top