Mail met Zip-bestand niet versturen

Marjolein

Ik heb van foto's en filmpjes een Zip bestandje gemaakt als ik dit wil
versturen krijg ik de foutmelding:

Kan het bericht niet verzenden.
Er is onvoldoende geheugen.

Welk geheugen?

Snappen jullie er wat van? Ik niet!

Vriendelijke groeten Marjolein

Gary VanderMolen \(MVP\)

How large is the file you are attempting to send?
Many mail providers have a maximum message size limit in the range of 5-10MB.

If your attachment is smaller, yet it still produces an error, be sure that your
antivirus program is not configured to scan emails.

Gary VanderMolen, Microsoft MVP (Mail)

"Marjolein" wrote in message
[...]

Bibbit

Beste Marjolein

Ik heb hetzelfde probleem en kan ook 0 resultaten vinden over deze foutmelding
Er staan geen fout codes bij vermeld
AUB help!