E Englen Nov 26, 2009 #1 Jeg har en plakat, der er lavet i A4 og som skal udskrives på A3 papir - hvordan er det man ændrer fra A4 til A3 og bevarer layoutet?
Jeg har en plakat, der er lavet i A4 og som skal udskrives på A3 papir - hvordan er det man ændrer fra A4 til A3 og bevarer layoutet?
K Knut Willy Nov 26, 2009 #3 Englen said: Jeg har en plakat, der er lavet i A4 og som skal udskrives på A3 papir - hvordan er det man ændrer fra A4 til A3 og bevarer layoutet? Click to expand... ________________________________ Ikke et svar på ditt spørsmål, men snarere et gledesutbrudd over å se at det går an å skrive på dansk her. Eller et skandinavisk pråk uansett.
Englen said: Jeg har en plakat, der er lavet i A4 og som skal udskrives på A3 papir - hvordan er det man ændrer fra A4 til A3 og bevarer layoutet? Click to expand... ________________________________ Ikke et svar på ditt spørsmål, men snarere et gledesutbrudd over å se at det går an å skrive på dansk her. Eller et skandinavisk pråk uansett.