start menu

  • Thread starter Thread starter Guest
  • Start date Start date
G

Guest

Hello,

Ik trof laatst iemand bij wie het start menu in winXP Home(oemversie) de
items horizontaal plaatste in plaats van verticaal. Bovendien was dat ,als
een andere gebruiker inglogd had op diezelfde machine, normaal. Het was een
vrijwel nieuw systeem waarop enkel printer en internet was geinstalleerd.
Onervaren gebruikers, dus: wat zouden ze gedaan kunnen hebben en hoe krijgen
we dat weer ongedaan?
 
sara said:
Hello,

Ik trof laatst iemand bij wie het start menu in winXP Home(oemversie)
de items horizontaal plaatste in plaats van verticaal. Bovendien was
dat ,als een andere gebruiker inglogd had op diezelfde machine,
normaal. Het was een vrijwel nieuw systeem waarop enkel printer en
internet was geinstalleerd. Onervaren gebruikers, dus: wat zouden ze
gedaan kunnen hebben en hoe krijgen we dat weer ongedaan?


I don't mean to be rude, but had you spent a nanosecond reading the posts
here, you'd have found that this is an English-speaking group. Whilst there
might be Dutch speakers posting here, you'd be better off posting to a Dutch
group.Or, if you cannot find a Dutch group, then please repost in English.
 

Ask a Question

Want to reply to this thread or ask your own question?

You'll need to choose a username for the site, which only take a couple of moments. After that, you can post your question and our members will help you out.

Ask a Question

Back
Top