can not set up e-mail

Guest

Loretta said:
Please help me to set up e-mail.
From: "francoise" <francoise @discussions.microsoft.com>
Subject: windows mail
Date: Sunday, January 06, 2008 8:00 AM

j'ai un message bloqué dans ma boite d'envoi et je ne peux ni l'effacer,
ni
le déplacer. Savez-vous comment faire . Il semble qu'il y ait quelque
chose à
télécharger mais je ne trouve pas .Merci
I don't read your major language, but these instructions from Comcast may
help:

<http://www.comcast.net/help/faq/index.jsp?faq=Emailtop17686&cookieattempt=1>

They were written for Outlook Express, but should also work under
Windows Mail if you avoid the One Click Fix.

mac

From: "francoise" <francoise @discussions.microsoft.com>
Date: Sunday, January 06, 2008 8:00 AM

[...]

Set your PC time and date correctly.

[...]