salut a tous

  • Thread starter Thread starter michel diguet
  • Start date Start date
M

michel diguet

je sais pas a quoi sert les groupes de discussion?a qui je parle?pouvez vous
m'expliquer son fonctionnement.merci
 
michel diguet said:
je sais pas a quoi sert les groupes de discussion?a qui je parle?pouvez
vous
m'expliquer son fonctionnement.merci

C'est un groupe qui discute des formes de base de données de Microsoft
Access. Vous parlez avec le monde entier. Pardonnez mon français !


Tom Lake
 

Ask a Question

Want to reply to this thread or ask your own question?

You'll need to choose a username for the site, which only take a couple of moments. After that, you can post your question and our members will help you out.

Ask a Question

Similar Threads


Back
Top