question

  • Thread starter Thread starter idriskaplan62
  • Start date Start date
I

idriskaplan62

j'aimerai bien savoir comment on peut scanner la petite fleche de la souris
parce que ce la me pose beaucoup de probleme pour naviguer sur l'internet
merci d'avance de ma part
 
Please use English as your posting language, or post to a news group that
suits your specific language.

--
Sincerely,

Daniel Petri
MVP, Senior IT consultant, trainer
www.petri.co.il

"(e-mail address removed)"
 
"(e-mail address removed)"
j'aimerai bien savoir comment on peut scanner la petite fleche de la
souris
parce que ce la me pose beaucoup de probleme pour naviguer sur l'internet
merci d'avance de ma part

indicateurs de souris de personnalisation de panneau de commande
 

Ask a Question

Want to reply to this thread or ask your own question?

You'll need to choose a username for the site, which only take a couple of moments. After that, you can post your question and our members will help you out.

Ask a Question

Back
Top