duda

  • Thread starter Thread starter pilarica
  • Start date Start date
P

pilarica

haber si alguien me puede ayudar,cuando enciendo el ordenador me sale un
programa para comprar se llama writers y me dice que tengo 328 errores en mi
computadora,saludos
 
Ciao
praat su questo inglese del luogo perché non li capiamo.
groetjes Roel
 

Ask a Question

Want to reply to this thread or ask your own question?

You'll need to choose a username for the site, which only take a couple of moments. After that, you can post your question and our members will help you out.

Ask a Question

Similar Threads

IE 1
DOCUMENTS AND SETTINGS 2
Licencias programa en remoto 1
base de datos 1
Problemas inicio office y nero 3
HP Photosmart 7760 1
Veses que puedo reisntalar Windows Vista 1
Ayuda con el WSUS 1

Back
Top