De l'aide !!

  • Thread starter Thread starter Carmona
  • Start date Start date
1erement, si tu veux de l'aide en francais tu devrais diriger tes questions a
un forum francophone (prefixe fr), celle-ci est en anglais.

2iemement, retrouver l'anciene version de quoi? Si tu parle d'une base de
donnees MS Access, il faut que tu aies fait des 'Backups' par toi-meme. Le
logiciel n'a pas de fonctionnalite de restaurer des anciennes versions, il
faut le faire soi-meme.
--
Hope this helps,

Daniel Pineault
http://www.cardaconsultants.com/
For Access Tips and Examples: http://www.devhut.net
Please rate this post using the vote buttons if it was helpful.
 

Ask a Question

Want to reply to this thread or ask your own question?

You'll need to choose a username for the site, which only take a couple of moments. After that, you can post your question and our members will help you out.

Ask a Question

Back
Top