Blue screen every time... all the time

E

Esteff

Hi... i really looking foward for help... i have a pc, vaio, a bought it like
a month ago, and all the time it shuts down, and appears this:

Firma del problema
Nombre de evento de problema: BlueScreen
Versión del sistema operativo: 6.0.6000.2.0.0.768.3
Id. de configuración regional: 2058

Archivos que ayudan a describir el problema (es posible que algunos archivos
ya no estén disponibles)
Mini010308-02.dmp
sysdata.xml
Version.txt

Ver copia temporal de estos archivos
Advertencia: si la causa del problema es un virus u otra amenaza a la
seguridad, el equipo se podría dañar al abrir una copia de los archivos.

Información adicional sobre el problema
BCCode: c2
BCP1: 00000007
BCP2: 0000113D
BCP3: 080A000D
BCP4: 83B9CB48
OS Version: 6_0_6000
Service Pack: 0_0
Product: 768_1

The worst thing... i though that were the drivers, I unistall everything and
it keeps happening, i really could use some help... I'm so upset because its
new... and I can't work anymore! please...
thank u sooo much!
 
M

Mike Hall - MVP

Esteff said:
Hi... i really looking foward for help... i have a pc, vaio, a bought it
like
a month ago, and all the time it shuts down, and appears this:

Firma del problema
Nombre de evento de problema: BlueScreen
Versión del sistema operativo: 6.0.6000.2.0.0.768.3
Id. de configuración regional: 2058

Archivos que ayudan a describir el problema (es posible que algunos
archivos
ya no estén disponibles)
Mini010308-02.dmp
sysdata.xml
Version.txt

Ver copia temporal de estos archivos
Advertencia: si la causa del problema es un virus u otra amenaza a la
seguridad, el equipo se podría dañar al abrir una copia de los archivos.

Información adicional sobre el problema
BCCode: c2
BCP1: 00000007
BCP2: 0000113D
BCP3: 080A000D
BCP4: 83B9CB48
OS Version: 6_0_6000
Service Pack: 0_0
Product: 768_1

The worst thing... i though that were the drivers, I unistall everything
and
it keeps happening, i really could use some help... I'm so upset because
its
new... and I can't work anymore! please...
thank u sooo much!


Take it back to where you bought it and get it exchanged for one that
works..
 

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