PPt und Adobe

  • Thread starter Thread starter Homayoun Bagheri
  • Start date Start date
H

Homayoun Bagheri

Hallo NG;

Betriebsystem Windows XP ,Sp2.
ich benutze PPT 2003, SP2. und noch zusätzlich Adobe 7.0 Standard..

Ich habe in meine andere Anwendungen (ward,Excel) die PDF-Leiste automatisch
drin aber bei der PPT ist leider nicht der Fall.

Wenn ich unter Ansicht,Symbolleiste versuche die Leite hinzufügen , finde
ich das überhaupt nicht (Adobe Maker 7.0).

Wie kann ich manuell jetzt die Leiste hinzufügen ?

Vielen danke für eine Antwort

Homayoun
 
Here's what Google did to your Deutsch, Homayoun:

"Operating system Windows XP, Sp2. I use PPT 2003, SP2. and still additionally
Adobe 7,0 standard. I do not have the pdf border into my other applications
(ward, Excel) automatically in it however with the PPT am unfortunately the
case. If I try under opinion, symbol border lead add, I do not find that at
all (Adobe Maker 7,0). How can I add the border manually now?"

Something tells me that this isn't a very good translation.

Luc, Pia, Ute ... halp!!
 
Back
Top