Kan geen email verzenden, maar wel ontvangen

Discussion in 'Windows Vista Mail' started by Marlies, Apr 30, 2010.

  1. Marlies

    Marlies Guest

    Ik kan thuis wel email versturen, maar niet met mijn draadloze
    internetverbinding. Met alle accounts niet

    Kan het bericht niet verzenden. De verificatie-instelling is mogelijk niet
    juist voor de server voor uitgaande e-mail [SMTP]. U vindt informatie over
    dit probleem in de Help. Zoek naar 'Problemen oplossen in Windows Mail' en
    raadpleeg de sectie 'Ik heb problemen met het verzenden van e-mail'. Als u
    hulp nodig hebt bij het vaststellen van de juiste serverinstellingen, neemt u
    contact op met de serviceprovider voor e-mail.

    Het geweigerde e-mailadres was . Onderwerp 'My
    Spring is green', Account: 'pop.gmail.com', Server: 'mailhost.hetnet.nl',
    Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 5.7.1 Unable to relay for
    ', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550,
    Foutnummer: 0x800CCC79

    Marlies, Apr 30, 2010

  2. Try this: Make sure you have send authentication enabled.
    Go to Tools, Accounts, select that account, Properties, Servers.
    Enable the "My server requires authentication" option.

    --
    Gary VanderMolen, Microsoft MVP (Mail)
    Microsoft MVP program: http://mvp.support.microsoft.com

    Gary VanderMolen [MVP], May 2, 2010