PC Review

Kan geen email verzenden, maar wel ontvangen

Marlies
Guest

      30th Apr 2010

Ik kan thuis wel email versturen, maar niet met mijn draadloze
internetverbinding. Met alle accounts niet

Kan het bericht niet verzenden. De verificatie-instelling is mogelijk niet
juist voor de server voor uitgaande e-mail [SMTP]. U vindt informatie over
dit probleem in de Help. Zoek naar 'Problemen oplossen in Windows Mail' en
raadpleeg de sectie 'Ik heb problemen met het verzenden van e-mail'. Als u
hulp nodig hebt bij het vaststellen van de juiste serverinstellingen, neemt u
contact op met de serviceprovider voor e-mail.

Het geweigerde e-mailadres was http://www.pcreview.co.uk/forums/(E-Mail Removed). Onderwerp 'My
Spring is green', Account: 'pop.gmail.com', Server: 'mailhost.hetnet.nl',
Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 5.7.1 Unable to relay for
(E-Mail Removed)', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550,
Foutnummer: 0x800CCC79

Gary VanderMolen [MVP]
Guest

      2nd May 2010
Try this: Make sure you have send authentication enabled.
Go to Tools, Accounts, select that account, Properties, Servers.
Enable the "My server requires authentication" option.

--
Gary VanderMolen, Microsoft MVP (Mail)
Microsoft MVP program: http://mvp.support.microsoft.com

"Marlies" <(E-Mail Removed)> wrote in message news:(E-Mail Removed)...

> [...]
> Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 5.7.1 Unable to relay for
> (E-Mail Removed)', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550,

Rate This Thread
Rate This Thread: