PC Review

kan bericht niet verzenden

henk
Guest

      29th Feb 2008
Hallo

in mijn postvak UIT blijven berichten staan terwijl ze volgens mijn
"verzonden items" wel verzonden zijn. Bij een check door mail naar mezelf te
sturen wordt de mail wel verstuurd, maar het blijft wel verwarrend.....Het
bericht blijft ahw leeg in mij outbox staan, met zichtbaar een icoontje van
een lege pagina met een groet i erop en met tekst: 'bericht is niet gevonden'
en 'De inhoud van dit bericht is niet gevonden'. iemand enig idee waar dit op
slaat.
Wie weet wat er speelt?

groet henk

Gary VanderMolen