Darmowy program do wywalania spamu!

Pawe?

      10th Aug 2004
Fajny, polski darmowy program do usuwania spamu, sprawdzania poczty,
ma kalendarz, zolte karteczki, itd.

To NIE JEST klient pocztowy (taki jak Outlook) tylko DODATEK, który ma
roznenarzedzia, m.in. usuwa spam ze skrzynek.

program mozna sciagnac z adresu:
http://spinacz.xtdsoftware.com/filea...liki/Setup.Exe

Strona domowa programu: http://spinacz.xtdsoftware.com

Frank.

Vrodok the Troll

      10th Aug 2004
On 10 Aug 2004 09:47:17 -0700, in Newsgroup--> alt.comp.freeware, the personage
of (E-Mail Removed) (Pawe?), courtesy of Message-id
<(E-Mail Removed)> and wondering whence the lambs
& piglets, bleated & squealed:

>Fajny, polski darmowy program do usuwania spamu, sprawdzania poczty,
>ma kalendarz, zolte karteczki, itd.
>
>To NIE JEST klient pocztowy (taki jak Outlook) tylko DODATEK, który ma
>roznenarzedzia, m.in. usuwa spam ze skrzynek.
>
>program mozna sciagnac z adresu:
>http://spinacz.xtdsoftware.com/filea...liki/Setup.Exe
>

>Strona domowa programu: http://spinacz.xtdsoftware.com
>
>Frank.

Crying shame Babelfish doesn't have Polish.

Anti_Freak_Machine

      10th Aug 2004
Vrodok the Troll wrote:

> Crying shame Babelfish doesn't have Polish.

Something like:
Great, free program for deletion of spam polish < poland >, verification
of mail, calendar has, sheet of paper zolte, etc. there IS NOT postal
client ADDITION ( like ) only Outlook, which (who) has roznenarzedzia,
among others, spam deletes from boxes. From address program mozna
sciagnac part home (domestic) program
http://spinacz.xtdsoftware.com/filea...liki/Setup.Exe
http://spinacz.xtdsoftware.com

/not polish, but I did stay at a holiday inn express last night.

--
Super Mike
"Mi asno querría un enano y un yate, por favor."